Sunday, January 15, 2012

Still alive?

Kuolema. Sunnuntain olen viettanyt vaakaasennossa riippumatossa maaten, aurinkoa ottaen ja kirkkojameja kuunnellen. Kuullostaa rentouttavalta. Kaukana siita. Eilisen jaljilta kengat hukassa, sormessa polttomerkki ja vessa lahella. Kummasti osasin koko illan puhua portugalia, nyt taas ei sujukaan samalla lailla. Kiva viikonloppu muuten :) Huomenissa aamulla taas feira, eli torille ostamaan viikon ruoat.
Capoeira-opettaja rakastui muhun, kuulemma, itsehan en ihan ymmarra sen aksenttia. Tanaan olisi taas illemalla reenit, taitaa talla kertaa jaada valista. Perjantaina oli ensimmainen ruoanlaittohuki mulla. Hieman jannitti, koska ensinnakin parinani oli tytto, huonekumppanini, joka ei puhu kuin pari sanaa englantia ja toisekseen loppuviikosta ainekset alkoivat olla vahissa. Jotain poperoa saatiinkiin tehtya, ja kuulemma hyvaa oli. Meinasi kayda kopelosti, jostain syysta aivan varoittamatta kun olin valmistamssa hedelmamehua silmissani sumeni ja tuli HIRVEA olo. Verensokeri oli laskenut niin alas, etta melkein pyorryin. Olin kuulemma kalpea kuin lakana ja minua vain heikotti. Eikun juomaa ja ruokaa naamaan, niin tastakin selvittiin. Toinen riesa, jonka olen saanut on ystavamme hyttyset. Taalla ei ole edes satanut piitkaaan aikaan, joten hyttysia ei kuulemma ole. Jostain syysta kuitenkin koko vartaloni on taynna paukamia, siitakin huolimatta etta joka yo nukun hyttysverkon sisalla. Eikohan tama tasta. Huomenna olisi ensimmainen oikea tyotehtava, yksityisenglannintunti ja lisaa visiitteja tuleviin mahdollisiin projektikohteisiin. Hyvaa uutta viikkoa kaikille!

No comments:

Post a Comment